Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom. Firma Gambit świadczy pomoc wszystkim Polskim użytkownikom w razie problemów w czasie użytkowania programu.
Zasady ogólne:
Zasady ogólne:
- Firma Gambit udziela wsparcia technicznego legalnym użytkownikom produktów firmy Intel.
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji.
- Problem należy zgłosić na stronie naszego serwisu technicznego .
- W zgłoszeniu usterki lub problemu muszą być podane następujące informacje:
- nazwa programu, numer wersji, środowisko pracy
- numer licencji i dane zarejestrowanego użytkownika
- opis problemu
- Wsparcie techniczne udzielane w okresie 90 dni od daty zakupu programu jest bezpłatne. Jest to tzw. serwis instalacyjny. W okresie eksploatacji programu zasady udzielania wsparcia technicznego regulowane są przez indywidualne ustalenia producenta.