Serwis techniczny

Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.

Wsparcie techniczne dotyczy:
  • instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu,
  • aktywacji/generacji plików licencji,
  • problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji,
  • zapytań dotyczących działania oprogramowania.

Zasady ogólne
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu serwisowym.
  • Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe.

Zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz - jak to działa?
  • Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis.
  • W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
  • Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo potwierdzenie w formie wiadomości e-mail, zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia.
  • Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie do Państwa kolejna wiadomość z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
  • W każdej chwili mogą Państwo sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia, klikając w link kierujący do niego zawarty w wiadomości.