A A A

SERWIS

Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.

Wsparcie techniczne dotyczy:
  • instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
  • aktywacji / generacji plików licencji
  • problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
  • zapytań dotyczących działania oprogramowania
Zasady ogólne:
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danym w formularzu.
  • Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe

Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
  • Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis
  • W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
  • Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia
  • Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, otrzymają Państwo kolejną wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
  • Będą Państwo poproszeni o udanie się na stronę http://www.gambit.net.pl/serwis i po wybraniu z prawej strony zakładki Śledzenie zgłoszenia oraz podanie numeru zgłoszenia i adresu e-mail podanego przy rejestracji zgłoszenia.
  • Po zalogowaniu się, bedą mieli Państwo możliwość przeczytania odpowiedzi w sprawie zgłoszenia a także możliwość odpowiedzi na nią w polu korespondencja
  • W każdej chwili, mogą Państwo sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia logując się wg. opisu powyżej