Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie techniczne dotyczy:
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
Wsparcie techniczne dotyczy:
- instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
- aktywacji / generacji plików licencji
- problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
- zapytań dotyczących działania oprogramowania
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danym w formularzu
- Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
- Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie http://www.gambit.net.pl/serwis
- W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne
- Po wypełnieniu formularza otrzymają Państwo potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia
- Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, otrzymają Państwo kolejną wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia
- Będą Państwo poproszeni o udanie się na stronę http://www.gambit.net.pl/serwis i po wybraniu z prawej strony zakładki Śledzenie zgłoszenia należy podać numer zgłoszenia i adres e-mail podany przy rejestracji zgłoszenia
- Po zalogowaniu się, bedą mieli Państwo możliwość przeczytania odpowiedzi w sprawie zgłoszenia a także możliwość odpowiedzi na nią w polu korespondencja
- W każdej chwili, mogą Państwo sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia logując się wg. opisu powyżej