Wsparcie techniczne ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielane jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania. Firma udziela pomocy technicznej wszystkim polskim użytkownikom oprogramowania firmy SYSTAT Software Inc.
Zasady ogólne
Zasady ogólne
- Firma Gambit udziela wsparcia technicznego tylko legalnym użytkownikom produktów firmy SYSTAT Software Inc.
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji.
- Problem należy zgłosić na stronie naszego serwisu technicznego www.gambit.net.pl/serwis. Wszelka korespondencja w kwestiach problemów technicznych prowadzona jest poprzez ten serwis.
- W zgłoszeniu usterki lub problemu należy podać następujące informacje:
- nazwę programu, numer wersji, środowisko pracy
- numer licencji i dane zarejestrowanego użytkownika
- szczegółowy opis problemu wraz z załącznikami pojawiających się komunikatów