Zasady pomocy technicznej
Wsparcie techniczne dotyczy:
Zasady ogólne:
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.
Wsparcie techniczne dotyczy:
- instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
- problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
- zapytań dotyczących działania oprogramowania
Zasady ogólne:
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu.
- Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe.
Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
- Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie www.gambit.net.pl/serwis.
- W formularzu dane oznaczone gwiazdką są wymagane.
- Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia.
- Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
- Po udaniu się na stronę www.gambit.net.pl/serwis i wybraniu z prawej strony zakładki Śledzenie zgłoszenia użytkownik musi podać numer zgłoszenia i adres e-mail podany przy rejestracji zgłoszenia.
- Po zalogowaniu się użytkownik będzie miał możliwość przeczytania odpowiedzi w sprawie zgłoszenia, a także zadania kolejnych pytań w polu korespondencja.
- W każdej chwili użytkownik może sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia logując się według opisu powyżej.