Zasady pomocy technicznej

Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.


Wsparcie techniczne dotyczy:
  • instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu
  • problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji
  • zapytań dotyczących działania oprogramowania

Zasady ogólne:
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu.
  • Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe.

Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
  • Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie www.gambit.net.pl/serwis.
  • W formularzu dane oznaczone gwiazdką są wymagane.
  • Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia.
  • Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
  • Po udaniu się na stronę www.gambit.net.pl/serwis i wybraniu z prawej strony zakładki Śledzenie zgłoszenia użytkownik musi podać numer zgłoszenia i adres e-mail podany przy rejestracji zgłoszenia.
  • Po zalogowaniu się użytkownik będzie miał możliwość przeczytania odpowiedzi w sprawie zgłoszenia, a także zadania kolejnych pytań w polu korespondencja.
  • W każdej chwili użytkownik może sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia logując się według opisu powyżej.