Pomoc techniczna

Pomoc techniczna ze strony firmy Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom oprogramowania zakupionego za pośrednictwem naszej firmy.

Wsparcie techniczne dotyczy:
  • instalacji oprogramowania w okresie 30 dni od daty zakupu,
  • aktywacji/generacji plików licencji,
  • problemów związanych z błędnym działaniem aplikacji.

Zasady ogólne:
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest udokumentować legalność posiadanej licencji poprzez wypełnienie niezbędnych danych w formularzu.
  • Odpowiedzi w kwestiach problemów technicznych będą udzielane wyłącznie na zapytania skierowane za pomocą formularza elektronicznego na stronie www.gambit.net.pl/serwis po wybraniu z prawej strony zakładki Zgłoszenie serwisowe.

Jak działa zgłoszenie techniczne przesłane przez formularz:
  • Zgłoszenie techniczne musi zostać przesłane przez formularz dostępny na stronie
    http://www.gambit.net.pl/serwis.
  • W formularzu dane oznaczone gwiazdką są niezbędne.
  • Po wypełnieniu formularza użytkownik otrzyma potwierdzenie w formie wiadomości e-mail zawierające numer zgłoszenia w formacie numer/kod programu/data zgłoszenia.
  • Po udzieleniu odpowiedzi przez naszą firmę, przesłana zostanie kolejna wiadomość e-mail z informacją o aktualizacji zgłoszenia.
  • W każdej chwili użytkownik może sprawdzić i przejrzeć historię zgłoszenia klikając w link do zgłoszenia w wiadomości e-mail.
  • dodatkowy kontakt:
    • email: serwis@gambit.net.pl
    • tel: (12) 410 5987